Sinds 2018 aan de slag bij Ranobo, focus op authentiek HR beleid én merkverhaal.
Social media
Alle sessies door Florence Maes
#2 Sprekers deel 2 (kies 1 van de 5)
15:40
Kiezen voor duurzaamheid: zoveel meer dan een merkverhaal.
15:40 - 16:00
Duurzaam groeien is van bij het begin key voor Ranobo. In het begin vooral wat de core business betreft: duurzaam klanten maken, zorgen dat er échte lange termijn relaties ontstonden waar je op kon bouwen.
Vandaag bouwen we nog steeds verder met deze commerciële strategie. Die mindset werd de laatste jaren ook doorgetrokken op andere domeinen. Zo Ranobo wil bewust en duurzaam omgaan met haar omgeving. Op zoveel mogelijk manieren, zolang het kostenefficiënt blijft.
Mooiste voorbeeld is de groengevel die in 2020 werd gerealiseerd. De verticale tuin omvat enkel en alleen inheemse soorten die de fauna en flora uit onze Turnhoutse omgeving verrijken en ondersteunen. Niet alleen een biodiversiteitskeuze, ook naar onderhoud (lees: terugkerende kosten) de meest ideale. Dit en andere voorbeelden, samen met praktische tips, lichten Gilles (CEO) en Florence (HR & Brand manager) graag toe tijdens hun talk.